مشخصات فنی دیوایدر سینی کابل

مشخصات فنی دیوایدر سینی کابل

مشخصات فنی دیوایدر سینی کابل

دیوایدر سینی کابل یا جداکننده سینی کابل و نردبان کابل (CABLE TRAY/CABLE LADDER EPARATORS)، در جاهایی از مسیر کابل کشی استفاده میگردد  که در هنگام اجرا فضای کمی وجود داشته  و یا اینکه چند مدل کابل موجود باشد. درنتیجه برای دسته بندی و دسترسی بهتر کابل ها از دیوایدر استفاده می شود.

ارتفاع دیواره جداکننده با ارتفاع دیواره سینی کابل یا نردبان کابل برابر بوده  و کفی آن 30 میلیمتر میباشد.

در حقیقیت دیوایدر در سینی کابل یا جداکننده سینی کابل از متعلقات سینی کابل میباشد که به منظور جداسازی یک یا چند ردیف از کابل ها در سینی کابل مورد استفاده قرار می گیرد.

این ها قظعات معمولا از جنس همان ورق و ضخامت سینی کابل تولید می شود  و بصورت پیچ و مهره یا به وسیله جوش به سینی کابل متصل می گردد.

جهت تولید این جدا کننده برق از ورق گالوانیزه گرم و یا گالوانیزه سرد در ضخامت های 0.8 میل الی 2.5 میلیمتر استفاده می گردد که در انواع پانچ دار و بدون پانچ تولید می شود.

مشخصات فنی دیوایدر سینی کابل:

دیوایدرهای سینی کابل در ارتفاع های 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 15 و 20 سانتیمتر و در شاخه های 2 و 3 متری تولید می شود.

می توان در سفارش نمونه درب دار این کالا جهت کاهش هزینه خرید ، جنس آن را از ورق نازک تر از خود سینی انتخاب کرد.

بطور مثال در زمان سفارش سینی کابل گالوانیزه عرض 50 ضخامت 1.5 میلیمتر می توان دیوایدر را با ورق ضخامت 1.25 میلیمتر انتخاب نمود.

دیوایدر‌ها معمولا به وسیله پیچ و مهره و یا جوش به سینی کابل متصل می‌کنند و جهت محافظت کابل‌های سینی کابل ساختار لبه بالای دیوایدر یک خم 180 درجه دارد که به داخل بر‌می‌گردد.

با توجه به اینکه سینی کابل دارای درب میباشد تنظیمات ارتفاع دیوایدر سینی کابل طوری صورت گرفته تا هم سطح با سینی کابل قرار بگیرد تا روی سینی سوار گردد. نوع اتصال پیچ و مهره‌ای دیوایدر با سینی کابل موجب شده تا هر زمان بخواهید اتصال را جدا  کرده و مکان نصب آن را عوض کنید.

نکته مهم هنگام خرید دیوایدر سینی کابل :

زمانی که کابل هایی که قرار است توسط سینی کابل نگهداری گردد دارای گرمای کابل هستند از دیوایدر سینی پانچ دار استفاده می گردد که با دارا بودن سوراخ های متعدد در بدنه و دیوایدر سینی موجب گردش هوا و خنک ماندن کابل ها می گردد.

جهت آسیب ندیدن کابل های سینی کابل معمولا لبه بالایی دیوایدر سینی  بصورت یک خم 180 درجه ای به داخل بر میگردد.

الکترو برق آران ارائه دهنده انواع سینی کابل در تبریز .جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش انواع سینی کابل با ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.