انواع دیزل ژنراتور

انواع دیزل ژنراتور

انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها که معمولا هاتحت عنوان “موتور برق”  شناخته میشونددر مکان های استفاده می شوند که به شبکه برق متصل نیستند. البته امروز در برخی از اماکنی که برق نیز وجود دارد از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع تغذیه اضطراری استفاده می گردد. تا در صورت قطعی برق، برق تولیدی آن در شبکه جریان پیدا کند.
دیزل ژنراتور از چهار بخش اصلی تشکیل شده میشوند:  موتور (Engine)؛ ژنراتور (Generator)؛ شاسی دیزل ژنراتور و تانک سوخت روزان؛ و تابلو برق اصلی یا تابلو حفاظت و کنترل

انواع دیزل ژنراتورها

دیزل ژنراتورهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند که از جمله مهمترین آنها می توان به دیزل دوئیتز (DUITZ)، دیزل ژنراتور ولوو (Volvo)، دیزل پرکینس (Perkins)، کومینس (Cummins)، دیزل لووُل (Lovol)، دیزل موتورسازان، ژنراتور استامفورد (Stamford)، و ژنراتور مکالته (Meccalte) اشاره نمود.
 بسیاری از افراد ممکن است که ولوو را به دلیل خودروهای سبک و سنگین این شرکت مشهور اروپایی بشناسند که خودروهای سواری آن در خیابان ها غوغا به پا میکند و خودروهای سنگین ولوو نیز با امکانات رفاهی قابل توجه در جاده ها چرخ صنعت حمل و نقل را به خوبی می چرخانند، اما نباید فراموش کرد دیزل ژنراتورهای ولوو نیز پای ثابت صنایع بزرگی هستند که تداوم فعالیت خود را به واقع مدیون این ژنراتورها میباشند.
در واقع، دیزل ژنراتورهایی که توسط ولوو ساخته می شوند، توسط کارخانه ای به نام ولوو پنتا (Volvo Penta) تولید میشوند. این کارخانه از سال 1907 میلادی تأسیس شده و پس از 28 سال فعالیت توسط شرکت ولوو خریداری گردیده و اکنون با بیش از یک قرن سابقه از جمله شرکت هایی است که تولیداتی از جمله انواع موتور برای شناورهای دریایی، دیزل ژنراتورها، و موتورهای دیزلی با کاربرد صنعتی را در کارنامه خود تولید میکند.

الکترو برق آران ارائه دهنده انواع دیزل ژنراتور در تبریز .جهت کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص مشخصات دیزل ژنراتورها با ما تماس بگیرید.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام الکترو برق آران روی لینک کلیک کنید. »

 

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.