معرفی انواع اتصالات سینی کابل برق

معرفی انواع اتصالات سینی کابل برق

 انواع اتصالات سینی کابل برق

تا بحال با سینی کابل و کاربرد آن آشنا شده اید.حال قصد داریم شما را با انواع اتصالات سینی کابل برق آشنا کنیم.

انواع اتصالات سینی :

  • ساپورت سینی کابل
  • اتصال سینی به نردبان کابل
  • پیچ اتاقی و کله قارچی سینی کابل
  • پیچ و مهره ی سینی کابل
  • سه راهی سینی کابل
  • چهار راهی سینی کابل
  • زانو سینی کابل 45 درجه
  • زانو سینی کابل 90 درجه
  • زانو سینی کابل افقی
  • زانو سینی کابل عمودی
  • کاور کلمپ سینی کابل
  • کاور سینی کابل
  • درپوش زانویی سینی کابل
  • بست درپوش سینی کابل
  • رابط سینی برق
  • رابط قابل تنظیم سینی برق
  • بغل بند سینی کابل

 

ساپورت سینی کابل

یکی از مهم ترین اتصالات سینی کابل،ساپورت سینی کابل میباشد. این نگهدارنده را از ورق فولادی فابریک یا گرم تولید میکنند و میتواند انتخاب خوبی جهت استفاده در سیستم کابل کشی کارخانجات صنایع مختلف، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و … باشد.

که دلیل استفاده آن  مقاوم بودن در مقابل زنگ زدگی و رطوبت و محیط های شرجی است.

ساپورت سینی کابل خود شامل اتصالاتی همچون سی ریل یا سی چنل زیر سینی، مهره گالوانیزه، رول بولت، واشر گالوانیزه تخت، خورشیدی و فنری، پیچ و مهره کله قارچی و … میباشد.

اتصال سینی به نردبان کابل

اتصال سینی به نردبان کابل  از جنس ورق گالوانیزه گرم یا سرد و با توجه نوع ورق سینی کابل تولید میشود. که به دو صورت اتصال سینی به نردبان کابل کامل و اتصال سینی به نردبان بغل بند میباشد.

معمولا این اتصالات  در عرض های 10، 15، 20، 25، 30، 40، 50 و 60 سانتی متر و ارتفاع های 4، 5، 6، 8، 10 و 15 سانت و در طول های 10 الی 50 سانتی تولید میگردند.

پیچ اتاقی و کله قارچی سینی کابل

از این نوع پیچ ها جهت نصب سینی کابل استفاده میشود و معمولا از مفتول گالوانیزه تولید و رزوه میگردند.

برای انتخاب پیچ اتاقی و کله قارچی سینی کابل باید شرایط نصب و محل استفاده سینی مورد بررسی قرار گیرد.

پیچ و مهره ی سینی کابل

یکی دیگر از مهم ترین و کوچکترین اتصالات سینی کابل، پیچ و مهره میباشد. پیچ و مهری سینی کابل از مفتول گالوانیزه تولید و رزوه شده و جهت نصب سینی کابل از آن استفاده میشود.

مشخصات مهمی که در انتخاب پیچ و مهره باید بدانها توجه کرد شامل : وزن سینی کابل، نوع پیچ سرد و گرم، نوع ساپورت سقفی یا آویز و … میشود.

سه راهی سینی کابل

تولید سه راهی سینی کابل از ورق گالوانیزه گرم یا سرد در ضخامت های 1 میل الی 1.5 میل و با توجه به نوع ورق سینی کابل بوده که جهت اتصال سه سینی کابل در زوایای 90 درجه به هم از آن استفاده میگردد . سه راهی ها به دو صورت دیواری و کفی سینی کابل و در عرض های 10، 15، 20، 25، 30، 40، 50 و 60 سانتیمتر، ارتفاع های 4، 5، 6، 8، 10 و 15 سانت تولید میگردند.

چهار راهی سینی کابل

چهار راهی جزو اتصالات پرکاربرد و مهم بوده که از آن در مکان های مختلف استفاده میگردد . این اتصالات از جنس های مختلفی چون چهار راهی با روکش گالوانیزه گرم، فولاد، استنلس استیل و چهار راهی سینی کابل ورق گالوانیزه تولید میشود.

زانو سینی کابل 45 درجه

زاینو 45 درجه جهت اتصال دو سینی کابل در زاویه 45 درجه به هم تولید میگردد. همچنین به سه صورت زانو خارجی و داخلی و زانو افقی سینی کابل 45 درجه و در ضخامت های 1 میل الی 1.5 میل تولید استفاده میگردد.

زانو سینی کابل 90 درجه

این زانو جهت اتصال دو سینی کابل در زاویه 90 درجه  به هم تولید و استفاده می گردد. همچنین به سه صورت زانو خارجی و داخلی و زانو افقی سینی کابل 90 درجه در ضخامت های 1 میل الی 1.5 ساخته میگردند.

زانو سینی کابل افقی

این نوع زانو جهت اتصال دو سینی کابل در زوایای 45 و 90 درجه درجه تولید و به کار میرود.

زانو سینی کابل عمودی

از این زانو سینی کابل جهت اتصال دو سینی کابل در زوایای 45 و 90 درجه  به هم بهره برده که به دو صورت زانو 45 درجه عمودی سینی کابل کامل و زانو عمودی سینی کابل 90 درجه  تولید میشود.

درپوش زانویی سینی کابل

در ساخت درپوش زانویی از ورق گالوانیزه فابریک و یا گرم استفاده شده است که در عرض های 5، 10، 15، 20، 25، 30، 40، 50 و 60 سانتی متر و ارتفاع های متنوع 4، 5، 6، 8، 10 و 15 سانت و طول های 10 و 15 سانتی متری تولید میگردد.

رابط سینی برق

رابط سینی کابل برق جهت اتصال دو سینی برق به هم تولید و مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین به دو صورت رابط سینی برق کامل و رابط سینی برق بغل بند نیز کاربرد داشته.

رابط قابل تنظیم سینی برق

این رابط جهت اتصال دو سینی به صورت قابل تنظیم در زوایای دلخواه به هم استفاده شده و به دو صورت رابط بغل بند قابل تنظیم سینی و رابط قابل تنظیم سینی کابل تولید میشود.

 

الکترو برق آران ارائه دهنده انواع اتصالات سینی کابل در تبریز .جهت کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص مشخصات لوله ها با ما تماس بگیرید.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام الکترو برق آران روی لینک کلیک کنید. »

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.