لوازم جانبی سینی کابل وکاربرد آنها

لوازم جانبی سینی کابل وکاربرد آنها

لوازم جانبی سینی کابل وکاربرد آنها

مهمترین لوازم جانبی در تجهیزات سینی کابل

همانطور که میدانید هر سیستمی که مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به برخی تجهیزات و لوازم جانبی نیز دارد. مثلا مسیر های عمودی و افقی را نمی توان به راحتی سیم کشی کرد. پس برای این دسته از محیط ها از لوازم جانبی سینی کابل استفاده می گردد. از جمله لوازم جانبی سینی کابل وکاربرد آنها:

  • ساپورت سینی کابل
  • نردبان کابل
  • درب سینی کابل گالوانیزه
  • چهار راهی سینی کابل
  • سه راهی سینی کابل
  • زانویی سینی کابل
  • رابط سینی کابل
  • جداکننده یا دیوایدر سینی کابل
  • درب سینی کابل گالوانیزه
  • پیچ کله قارچی و مهره و واشر

 

کاربرد درب سینی کابل

از درب سینی کابل در محیط هایی استفاده می گردد که آسیب دیدگی سیم های برق بیشتر باشد. این درب ها در واقع از کابل ها و سیم هایی که از درون سینی عبور میکنند، محافظت می کند. علاوه بر آن این نوع از لوازم جانبی سینی کابل نمای ظاهری زیبایی نیز به محل سیم کشی می دهد.

کاربرد زانویی سینی کابل

زانویی سینی کابل یکی از لوازم و تجهیزات مهمی است، که در مسیر سیم کشی استفاده می گردد. همانطور که میدانید مسیر سیم کشی در ساختمان ها هیچ وقت به صورت مستقیم نیست، بنابراین زمانی که بخواهیم سینی کابل را از گوشه ها و کناره ها عبور دهیم، نیاز به استفاده زانویی ها میشود.

زانویی های سینی کابل به دسته های متفاوت تقسیم می گردند، که هر یک از آنها مناسب برای محیط خاصی میباشند. از جمله مهمترین این زانویی ها باید به زانویی 90 درجه عمودی، زانویی 90 درجه افقی، زانویی 45 درجه افقی و زانویی عمودی قابل تنظیم اشاره نمود.

کاربرد رابط سینی کابل

برای این که بتوانیم سینی کابل را در یک مسیر مشخص هدایت و استفاده نماییم ، لازم است آنها را به یکدیگر متصل کنیم. برای این کار از رابط ها  استفاده میگردد. رابط ها در اصل بین دو سینی اتصال ایجاد نموده و سینی را برای مسیر های طولانی مناسب می کنند.

کاربرد نردبان کابل

از نردبان کابل برای عبور سیم و کابل هایی که به صورت عمودی و در محیط هایی که ارتفاع بالایی دارند، استفاده می شوند.

کاربرد سه راهی و چهارراهی سینی کابل

همانطور که از نام این دسته از لوازم جانبی سینی کابل معلوم است، مسیر هایی که سه راهه و چهار راهه باشند، برای سیم کشی به تجهیزات خاصی همچون این سه راهی ها و چهار راهی های سینی کابل  نیاز دارند. مثلا کنج ها و گوشه های ساختمان، لازم است از سه راهی استفاده شود.

و یا مسیر هایی که از چند راه مختلف به یکدیگر میرسند، نیاز به استفاده از چهار راهی سینی کابل میباشد. تا بتوان سینی های کابل را در این محیط ها به راحتی عبور داد.

کاربرد ساپورت سینی کابل

این نوع از تجهیزات سینی کابل، بیشتر برای محافظت از سینی ها بر روی دیوار نصب می گردند.ساپورت ها به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می گردند، و هر دوی آنها در نوع ثابت و متحرک تولید می شوند.

 

الکترو برق آران تولید کننده و توزیع کننده انواع سینی کابل و لوازم جانبی سینی کابل در تبریز . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام الکترو برق آران روی لینک کلیک کنید. »

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.